Etykiety

8 grudnia 2011

Szybko wstać na nogi

     Jesienno-zimowa pogoda... Jest w miarę ciepło jak na tę porę roku, choć dziś spadł deszcz ze śniegiem. Jest mokro, wieje... wszystko to powoduję że coraz częściej łapiemy przeziębienie... Dodajmy do tego współczesny tryb życia (mało snu, niezdrowe odżywianie, brak ruchu i spacerów na świeżym powietrzu) wszystko to powoduję że choroba nie przechodzi obok. Mnie również do dopadła... w tym jesienno-zimowym sezonie już po raz drugi... Oczywiście półki apteczne uginają się od leków, które nie dość tego że "są skuteczne, szybko działają i do tego jeszcze dobrze smakują"... ale chcąc nie chcąc  są kolejną dawką chemii  naszemu organizmowi, dla tego wole nie przesadzać z "cudo lekami".


http://www.megapedia.pl/przeziebienie.html

       Za każdym razem gdy jestem chora przypomina mi się  jak się chorowało w dzieciństwie, oraz to jak leczyła mnie moja babcia. Wyśmienite herbatki z maliną, z miodem i cytryną, do tego pożywna zupa, no i mniej lubiane czosnek i cebula.  Takie babcine sztuczki szybko stawiały mnie na nogi.


http://www.google.pl/imgres?

    Teraz też mi pomagają pozbyć się choroby. Właśnie ugotowałam porową żupę krem, do tego herbatka z sokiem malinowym, i chyba będę musiała zjeść czosnek, czego się nie robi dla zdrowia, bo przecież zdrowie jest najważniejsze, bo gdy go zabraknie, nie kupisz w pierwszym lepszym sklepie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz