Etykiety

15 grudnia 2010

Zycie zmienne jak pogoda.....

Wśród ludzi często słyszy się powiedzenie: "raz jest dobrze, jaz jest źle" lub "niema tego złego co by na dobre nie wyszło". Ja natomiast mam swoje motto: "życie zmienne jak pogoda". Czasem słońce, czasem deszcz, porywisty wiatr i srebrzysty śnieg. Podobnie w życiu, wszystko jest pięknie, wszystko idzie po naszej myśli, a raptownie zmiana planu o 360 stopni i cały nasz poukładany świat rozpada się jak części układanki.

Natura czasami też bywa zmienna. Na pewno, nie jednej osobie znana jest sytuacja: wstajesz rano świeci słoneczko i jest ciepło wychodzisz do pracy, a po godzinie niebo czarnieje i szaleje burza. Najważniejsze by w naszym życiu pełnym niespodzianek (nie tylko pogodowych) umieć znaleźć równowagę.  W dzisiejszych  czasach tempo życia jest tak szybkie, że niektórzy nie "widzą" zmian pór roku. "O! już prawie za tydzień są święta, wydawało mi się że mam jakiejś miesiąc by zrobić prezenty"- powiedział mój  zapracowany kolega.
Równowagą to podstawa naszego życia. Podobnie myśli natura, dlatego mamy podział na  pory roku  (choć czasem zima zapomina, iż już czas na nią i przesiaduję zbyt długo w gościnie).   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz